Fullspäckad dag:)

Klev upp runt 7 och började måla i Kellys rum. Passade på medan hon fortfarande sov. 
Vid halv 9 vaknade Kelly så då fixade jag i ordning lite frukost till henne.
I vanlig ordning busade vi & kikade lite på barnprogram:) 
Vid halv 12 somnade hon & då passade jag på att måla, hann med tre väggar under tiden hon sov så det var skönt :) 
Så när hon vaknade bytte vi om och drog iväg till öppna förskolan. Var mycket barn & föräldrar där idag så det var kul! Full fart på Kelly som vill leka med alla & är så himla mysig, vill för det mesta kramas med de andra barnen. Lägger huvudet mot dom, haha. Precis som hon gör mot Rocky, det är väl därifrån hon fått det, haha. 
Så skönt att hon är så himla lugn och go med djur. Rocky har även han börjat gosa med Kelly♡ 

Jaa iaf, tillbaka till dagen.. Åkte hemåt runt halv 4 snåret, eller vi åkte till coop och handlade sen åkte vi hem. 
Började med middagen som blev gryta med klyftpotatis :) 

Fläskfilé 
Chili chorizo 
Röd paprika 
Rödvinssås (halva förpackningen från Jensens Bøfhus)
Matlagningsgrädde 
(Salt, peppar, paprika & persilade) 

Mmmm! Testa.. Så gott!! :) 


Ja, efter middagen målade jag den fjärde väggen, nu har jag endast en liten snutt över fönstren kvar. Sen ska det målas en gång till! :) 
Kelly fick mysas och busa med pappsen sin under tiden ♡

OCH nuuu.. Har vi krupit ner under täcket och ska kika på en film:) Helt slut i kropp & knopp! 
Så Natti Natti på er♡









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar