Fredag

Dagen har verkligen rusat förbi. 
Vid 13:45 åkte vi in mot stan för att hämta upp Jimmy på jobbet. Sen åkte vi vidare mot Smedjebacken till svärföräldrarna. 
Vid 16 tiden åkte Jimmy och jag och köpte kabeltrumman utav en som skrev till mig att hon hade en :) Den var perfekt, exakt den storleken som jag ville ha! Så imorgon ska den målas:) 
Vi åkte därefter hem till svärisarna igen. Kelly fick stanna där när vi härmade kabeltrumman. 
Vi åt pizza och hade det trevligt! 
Tillslut blev Kelly så himla trött så åkte hemåt runt 19 tiden. Hon somnade första gången vid 14:05 idag! Hon brukar annars sova mellan 11-13. Sover ju oftast bara en gång om dagen. 
Såå ja, idag somnade hon som sagt 14:05 när vi var på väg in till stan. Sov endast 35 minuter också.. Det är det enda hon sovit idag, så hon var verkligen supertrött! 
Dock så somnade hon inte i bilen hem. Hon hade hunnit bli övertrött stackarn..
Somnade inte förrän vid 20:30. 
Hoppas hon sover riktigt gott i natt min lilla prinsessa❤️

Imorgon väntar en dag med målning, fiske med svärisarna & sen grillning till middag :) 




Haha, äter majskrok. Hela munnen full:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar