En till dag med fullt ös :)

Kelly vaknade runt 8 i morse, likaså jag. 
Som vanligt startade vi dagen på bästa sätt, en massa mys♡
Efter att hon fick sin lunch vid halv 12 så somnade hon, så då drog jag på mig målarstassen och började måla :) 
Idag började jag måla på andra gången. Så nu är det riktigt vitt och fint! 
Har en vägg kvar som ska målas & det ska jag göra i morgon. 
Men iaf, när jag målade medan hon sov så tog färgen slut samtidigt som hon vaknade igen (tajmat). 
Så då bestämde jag mig för att vi skulle ta en tripp in till stan för att köpa mer färg och samtidigt handla lite mat osv.. Tog en sväng till andra affärer också:) 
Vid 16 tiden kom vi hem igen & då var det bara att börja med middagen. 
Strax efter att vi kom hem så kom även Jimmy hem från jobbet. 
Åt middagen & efter det var det dax för mig att hoppa in i Kellys rum för att fortsätta måla :) 

Såå, ja.. Idag var en fullspäckad dag igen! Skönt! 

Men nu har vi bäddat ner oss i sängen & ska kika på CL. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar