Hemma

Vi kom hem strax innan 18 tror jag att den var. Gick bra att åka hemåt men alla tre var trötta, haha. 
Men det har varit så värt att vara såhär trött idag.. Efter en så rolig kväll som vi hade igår så kan man inte vara annat än nöjd och trött! :) 

Vi stannade kvar & åt middag med mamma och pappa innan vi åkte. Jag ville ha deras köttfärssås som är den godaste jag någonsin smakat, och så blev det också. Jag åt som en tok kändes det som, haha. 
Men gott var det, som vanligt ;) 
Efter middagen så matade vi Kelly innan vi startade vår färd hemåt. Haft en så mysig helg med mina föräldrar och en rolig lördag kväll/natt hos Ida & Simon. 
Vi nöjda och nu väntar en ny vecka  med nya möjligheter:) 

Ska strax bädda ner oss i sängen och sova. Ska kika lite till på Wallander först :) 

NattiNatti ❤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar