Fint väder idag också.

Helt otroligt vilka härliga dagar det har varit. Såå fint väder! 

Imorse vaknade vi runt halv 7 tror jag att den var. Hade en lugn och skön morgon med en mysig brasa & lite tv-tittande.
När Kelly somnade om vid 9 tiden så gick vi upp och började måla. Vi började måla andra omgången idag! Vilken skillnad det var när vi var två som fixade.. Gick mycket snabbare. 
Senare gick Kelly och jag ut i lekparken för att leka lite :) Efter ett tag kom svärföräldrarna (farmor & farfar) och hälsade på :) Fikade och prata lite gojja.

Efter det så delade jag & Jimmy på en pizza till middag. Så fort jag ätit upp så gick jag upp och fortsatte med målandet. Vid 18:45 la jag ner och tvättade av alla penslar och rollern. 

Nu har Kelly lagt sig och vi tar det lugnt framför tvn ett tag. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar