Trött morgon..

God morgon skulle jag kunna sänga klockan 02:24 för att vara exakt.. Har inte sovit en sekund sen dess. 
Jag är som ett lik helt enkelt! 
Har alldeles för mycket i huvudet så sömnen blir helt förstörd. 
Har varit mycket nu & det är mycket framöver. 
Allt till dopet ska fixas och inte ens kläder till det är fixat (för mig). Har inte en blekaste aning om vad jag ska bära på dopet. Känns tråkigt! 
Prästen har inte hört av sig heller & svarar varken i telefon eller på mitt meddelande som jag lämnat! Inte ens hon som bokade in allt svarar.. 
Service? Noll! 


Nä nu är det väl bara att försöka fixa så dagen fungerar, trots sömnlös natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar