Söndag / farsdag

Började dagen med att Kelly & jag klev upp vid halv 9, fixade frukost till Jimmy som han sedan fick på sängen :) 
Jimmys första farsdag & för oss så betyder dessa dagar mycket faktiskt! 
Jag önskar att jag fick krama om och rå om min pappa idag, men han fick present skickat och pussar&kramar via telefon idag❤️ Han vet hur älskad han är utav mig, och det är huvudsaken :) 
Men iaf.. Vi fortsatte sedan dagen med en härlig promenad i det lite halvkyliga väder som varit idag. Kom hem & slog på lite fotboll på tv & myste :) 
Sedan började jag med middagen som fick bli hängmörad oxfilé, hackelback, rödvinsås & sallad. Ett glad rött till det också :) 
Jimmy blev nöjd över farsdag middagen & det var ju huvudsaken ❤️ 

Nu har vi precis kikat klart på solsidan & Kelly har lagt sig för natten. 
Blir en mysig söndagskväll framför tvn. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar