❤️

Kelly ska strax sova en liten stund så då ska jag passa på att fixa mig i ordning lite:) 
När Jimmy kommer hem från jobbet så ska vi åka in till Borlänge en sväng :) 
Kika efter en lampa in till Kellys rum. Har inte satt dit någon i taket då det har varit så ljust under hela sommaren, men nu när det är så mörkt hela tiden så behövs det. Haha man tänker ju inte på det på sommaren då man inte behöver tända lampor så mycket :)
Mer än så händer nog inte idag. 
Tidigare idag så var jag & Kelly ute och lekte lite. Har varit ganska kallt idag men väldigt fint med all frost och alla frusna växter:) 
Tog lite bilder som kommer in senare. 
Bilderna som jag tog på Kelly finns i inlägget nedanför detta! 

Grötfrukost för lilltösen i morse ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar