Välkommen vecka 40!!

Nu jäklar är jag inne på slutspurten!
Så jävl* skönt att vecka 40 är kommen. Om en vecka är BF och det känns som målet. Men hon får mer än gärna komma innan. Mig gör det absolut INGENTING.
Är självklart väldigt less nu, men ändå så, nu vet man ju att inom max två veckor så är hon hos oss.
Något jag inte alls känner av är att det är jobbigt att många frågar typ "är det dax nu", "kommer hon snart eller", "har hon kommit" osv osv.. Jag själv trodde att jag skulle bli tokig på det, men nej.. Jag tycker det är nästan lite mysigt! Det gör mig glad då det påminner mig hela tiden att •Snart är hon verkligen här :)
Alla är vi olika men det jag tycker är jobbigt är tyngden utav magen & längtan :)

Snart är jag i mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar