Trött onsdag

Åh, jag kan bara säga gäsp åt denna dag!
Är svin trött. Kelly vaknade bara en gång i natt men var vaken i 2 timmar. Så mellan 4-6 låg vi och myste.. Eller myste kanske vi inte gjorde så mkt. Ammade ( det är dock mysigt ) , bytte blöja, ammade, bytte blöja, ammade osv.. Men jo, allt är ju mysigt när det gäller mitt lillhjärta ❤
Nu är vi på väg till svärföräldrarna en sväng. Hann vila en 45 minuter innan iaf. Det kändes skönt!
Känner mig dock fortfarande som ett lik så om lilltösa tillåter så blir det en tidig kväll ikväll.. ZzZz!
Hon är så otroligt snäll hela tiden. Gråter väldigt sällan. Bara när det är matdags. Fast det är inte gråt varje gång då heller faktiskt.
Lilla hjärtat!

Ikväll kommer även bild på presenter som hon fick på posten idag utav min barndomsvän och hennes sambo. Så otroligt fint & vi blev otroligt glada. Tusen pussar & kramar till Antonia & Pierre som är så gulliga ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar