Torsdag - soligt

.. Men blåsigt!

Vaknade vid halv 8 imorse & har inte sovit så bra i natt. Gått i & ur sängen hela natten vilket är skit jobbigt.
Kan inte böja mig ner längre heller.. Så nu är jag så jävl* less!! Kan ju inte göra någonting utan att det är jobbigt. Inte ens sova?!

Jaja, får ta det lugnt och det ska vi göra i helgen. Endast bara vara hemma.
Vill inte åka någonstans heller :)
Man vet ju inte hur många helger framöver som vi bara är två tvåbenta i detta hus? Iiiih längtar! Men därför är det skönt att hinna fixa i ordning allt så att allt är i ordning här hemma när prinsessan kommer till sitt hem för första gången ❤
Kan inte förstå att i helgen går vi in i v39! Nu kan det verkligen hända när som helst.. Och det känns skönt :)


Förresten! Imorse såg jag att nå jävla djur har varit inne på tomten och käkat upp mina penseer på baksidan.. Eller ja, allt som blommade så fint.. Nu är det bara en grön klump kvar.
Kan ju köpa nya såklart men hur kul är det om det upprepas?
Har inte hänt så länge vi bott här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar