Sängdax :)

Har hoppat in i sovrummet och lagt mig i sängen. Ska sova strax, eller försöka i alla fall. Dagen idag har rullat på fast att jag inte har gjort något vettigt.. Förutom att jag dammsugit övervåningen o något mer smått.
Idag har jag haft sammandragningar exakt var 10e minut i ett par timmar innan det avtog. Men sedan kom det tillbaka osv osv.. Skönt att något händer iaf! Det kan gärna få dra igång i fullt ös nu, haha. Men det kommer de med, som sagt =)
Har mest legat framför tvn idag. Behövdes nog ett par lugna dagar för min del :)
Får se vad jag ska hitta på imorgon. Har inga direkta planer förutom att jag ska städa lite på nedre plan.. Haha, låter som att jag är världens städnarkoman, men det är jag inte. Men vem vill inte ha rent & fint i hemmet när sin lille kan komma vilken dag som helst? Vill gärna inte ta hem Kelly till ett halvt ostädat hem.
Plus att jag avskyr när det är skitit omkring mig. Och när det är det hemma & man inte orkar fixa det just den dagen så känns det inte riktigt bra, haha!
Nä smuts är inget för mig ;)

Nu får det bli ett god natt från mig!
Good night :) ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar