Ons 8 maj

Då var snart denna dagen också slut.
Vaknade ganska skaplig tid efter att ha sovit ganska bra i natt :)
Kikade på några avsnitt Skilda världar när jag vaknade & efter det så gick jag ut i finvädret och njöt. Pysslade med lite allt möjligt.
Startade grillen och slängde på några korvar så att det var klart lagom tills Jimmy kom hem.
Åt lite innan vi stack in till Ludvika och handlade olja osv till nya golvet ute & så köpte vi lite kryddväxter bl.a. Persilja, gräslök, paprika & chili som ska planteras ner i en fin träkruka som också köptes :)
Mammas speciale så hon tyckte vi skulle plocka ihop något blandat så tack så mycket! ❤

Så imorgon ska jag se om blomsteraffärn har öppet för jag måste köpa bra jord så jag kan plantera ner alla kryddväxter. Dock tveksam till att dom har öppet då det är röd dag. Men det återstår att se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar