Nerbäddade.

Vi kom hem för någon timma sedan & direkt när vi kom hem så la vi oss i soffan. Nu har vi flyttat in oss till sängen. Kelly har precis ätit & snart lär hon somna.
Själv så är jag fortfarande super trött! Skulle kunna slockna på en gång men vill att hon somnar först :)

Hoppas på en natt med skön sömn så man kan känna sig lite pigg imorgon :) Livet som förälder. Men skulle aldrig i mitt liv önska mig det livet vi hade innan vårt hjärta kom framför det här ❤
Även fast det var helt underbart & fantastiskt så är detta ändå snäppet bättre. Vi har ju en till med vårt blod att ta hand om & älska ❤ Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar Jimmy, Kelly & Rocky. Min underbara familj ❤

Här är en liten bild på Jimmy från idag när vi var och hälsade på svärföräldrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar