Myspys

Vi har haft lite kellymys i soffan efter maten. Nu har vi slagit på en film som vi ska kika på. Kelly sover på mig och älskling bredvid. Kan man önska sig något annat än detta? Nix!
Har varit på första promenaden efter förlossningen idag också. Hon verkligen älskar att ligga i sin vagn. Sov & njöt hela tiden :)
Jag själv känner mig inte så fit for fight i kroppen idag. Ont överallt & så är jag trött! Ska försöka slumra till ett tag till filmen tänkte jag ;)

Förlåt för lite dålig uppdatering idag men tiden har bara runnit iväg. Men häng med för snart kommer flberättelse, bilder och lite annat som ni hade kommenterat om att vi ville ha :) Ska försöka fixa det imorgon.


Här är några halvt suddiga mobilbilder :)


Kommentarer
Postat av: Kusin Malin<3

Så Fin hon är & Grattis igen! Hoppas allt går bra med Kelly och att ni får sova litegrann om nätterna iaf:) När ni kommer till Åkers nästa gång måste vi få komma över eller ni hem till oss för att kika på henne:-) Kram Från Maja Tommy & malin <3

Svar: Tack Malin =) Ja allt går bara bra. Nu börjar man "komma in" i de hela och allt känns verkligt nu:) Jo, nätterna är ingen fara, vi får sova. Det händer väll att vakenperioden på natten kan dra ut någon timma dock, haha. Självklart! Jag hör av mig direkt när jag vet att vi ska ner något. Ringer dig någon dag framöver också! Kramar från oss <3
Natta

2013-05-28 @ 04:09:02
Postat av: kusin Helena

underbar liten tös ni skapat <3
hoppas allt gick bra och att ni alla mår bra!
ta vara på mini bebis tiden, vips så är dem stooor, går så fruktansvärt fort!
ta hand om er!

Svar: Tack Helena <3 Ja hon är helt underbar! Allt är bra med oss :)
Ja det ska vi verkligen göra :) Hoppas att allt är bra med dig och familjen också.
Detsamma till er! Kramar
Natta

2013-05-28 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar