Lycka!

Jag vet att man inte ska behöva bry sig om sin vikt osv osv så tätt efter en förlossning. Man har ju genomgått något helt otroligt och haft något i magen som töjt och töjt och töjt i 9 månader!
MEN, för mig är det faktiskt väldigt viktigt. Mår inte kroppen bra, mår inte jag bra. Och jag mår bra just när jag ser samt känner hur min mage dragit ihop sig fantastiskt bra!
Så ja, jag bryr mig väldigt mycket faktiskt & är så sjukt nöjd!!
Några enstaka kilon kvar å sen är jag o mål.
Sen är det bara att sätta igång med träningen när kroppen tillåter det:)

Vågen idag: 54.3 Kg


Kommentarer
Postat av: Erica kusin :)

Wow! Vad härligt för dej!! :) det är hur man själv känner som är viktigast! Blir lite avundsjuk! Vad fin hon är Kelly! :)

Svar: Ja jätte härligt :) Ja precis, så är det absolut! Ja visst är hon. Är så otroligt stolt över vår tös :)
Natta

2013-05-31 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar