Kväller.

Då var en till dag gjord och det känns skönt. Nu ska vi lägga oss i sovrummet och kika på film. Ska kika på Hobbit. Vi såg den ett tag efter att den kom ut på bio och sen har vi inte sett den någon mer gång så det kan väll funka som kvällsfilm :)
Kommer somna ändå om jag känner mig själv rätt, haha!
 
Ikväll har vi faktiskt inte gjort så mycket. När Jimmy kom hem så åt vi mat och ett tag efter det så tog vi oss en promenad innan vi dök ner i soffan =)
Hoppas jag får en lika bra natt i natt, skulle mer än gärna sova så gott en natt till!
 
En ny dag väntar imorgon. Det bästa nu är att man vet aldrig hur sin morgondag kommer att se ut. Antingen är man hemma eller så är man på förlossningen, antingen så mår man bra eller så mår man dåligt osv osv..
Men mitt knatande in och ut i hennes rum börjar göra att jag dör av längtan. Det finns ingenting att fixa där inne för allt är redan i ordning och så fint som det kan bli. Och ändå så springer jag in och ut där... Längtar efter hjärtat! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar