Grått & trist!

Eftersom det är så otroligt tråkigt väder ute så håller jag mig inne med myskläder på :)
Det regnar inte eller så men det är fruktansvärt grått och trist! Kommer säkert regn senare..

Ska strax börja med maten hade jag tänkt. Då är den klar lagom till att Jimmy kommer hem :) Efter maten tar vi oss en sväng till Borlänge för att köpa en trimmer. Så less när man inte kommer åt allt med gräsklipparen. Typ mot husväggen och vid staketen & sådär. Man vill ju ha det snyggt på trädgården. Viktigt viktigt ;) haha.. Nej men när man har hus och tomt så ska det hållas snyggt också, tycker jag.
Inte som när vi flyttade in.. Då var det ju snö på hela tomten så vi såg ju inte hur det såg ut under, men det var ca 2-3 dm långt gräs & leksaker exakt över allt! Detta såg vi på våren när snön hade smällt bort osv.. Dom hade med andra ord inte brytt sig ett smack om att klippa gräs eller plocka bort alla miljoner leksaker som låg utspridda över allt. Det var då bara att sätta igång att leka trädgårdstomte;) Tog hela våren och sommaren innan vi vart nöjda!
Åh nu älskar jag vår tomt ❤

Jaja, en massa babbel.. Nu ska jag ställa mig och laga mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar