En ny vecka påbörjad!

Blir det någon bebis denna vecka tro?

Jag har i alla fall haft den bästa natten under hela min graviditet. Sovit såå hårt och varit vaken ca 2 gånger bara. Hörde inte ens när Jimmys klocka ringde! Då sover jag hårt för i vanliga fall brukar jag vakna för minsta lilla ljud.
Jag vaknade tillslut vid 8 tiden o nu har jag precis ätit lite frukost ute i solen :) Skulle vara skönt om det håller sig fint idag men just nu kommer det in lite moln tycker jag. Får se får se..
Jag har ju sagt att jag vill att det ska vara regn eller mulet väder när det är dags att åka in till förlossningen (vet inte varför jag vill det, men det känns bara bra), haha. Men hon får såklart komma precis vilken dag som helst, och när det passar för damen där inne så gör hon det =)

Nu ska jag hoppa upp i duschen för att sedan åka & handla lite smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar