Lilltjejens rum.

Igår åkte jag iväg och handlade lite allt möjligt. Och självkart fick det bli lite inredning till lilltösans rum.
Sen så satte vi upp listerna som jag har vitlaserat. Blev kanonsnyggt mot tapeterna :)
Skruvade upp nya gardinstången och satte upp de nya gardinerna (inhandlades igår). Måste dock sy upp dom lite. Men det är inge brådska med det :)
Nya blommorna (köptes på Ikea i helgen) och sen nya ljusstakarna som jag köpte igår åkte upp på fönsterbrädan :)
Bar in byrån och lite annat smått också. Nu är det bara spjälsängen kvar samt lite saker som ska upp på väggen.
Bla en fin spegel. Sen letas det efter en snygg fåtölj med ett jättelitet runt bort som ska stå brevid.
 
 
Det är bara halva rummet på bilden. Den andra halvan är tom än så länge för där ska sängen m.m stå :)
 
Jag är så nöjd med allt vi gjort i rummet samt alla nya saker som är inköpta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar