Klart!

Sådär, allt som var planerat att göras idag har nu gjorts.
Ringt hit & dit, skrivit lite papper osv osv..
Varken jag eller mitt huvud orkar med allt gnäll hit och dit från fk. Att dom ska göra allt så komplicerat hela tiden och inte nog med det.. när man väl ska ha tag på dom så får man sitta i kö en eller två timmar. Men oftast kommer den j***a rösten fram som säger " Det är just nu många som ringer, pröva igen senare " eller något likande.
Skaffa fler som kan svara i telefonen!
 
 
Jaja, som sagt.. Nu ska jag inte lägga ner all energi på det där. Det har jag gjort nu ett bra tag och jag känner att jag har tusen andra grejjer att tänka på också. Det är inte länge kvar till lilltösa är beräknad och det finns saker som ska bli klart och som måste införskaffas tills dess.
 
 
Ska vila en stund nu & sen får jag se om det blir en promenad i solen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar