Dags att packa.

Tänkte börja packa lite strax. Nu ska man ju packa för en till också. Och det är ju lite som ska med för lilltjejen :) Kläder, blöjor, snuttis, vagn osv osv.. Nu har ju mamma och pappa det mesta hemma så allt för mycket är det inte som behövs släpas på :)
Ska bestämma kläder som jag ska ha på mig i morgon på Oskars (Jimmys kusin) studentmottagning också. Det ska bli regn & endast 15 grader! Det blir då inte den nya kjolen som kom hem härom dagen.
Så ska det packas ner lite annat smått.

Åker ganska skapligt imorgon då vi ska till Tuna park en sväng innan. Jimmy ska köpa nya skor och jag ska köpa nya leggings.
Sen på fredag så är mamma ledig så då hinner hon mysa lite extra med lilltösa. Och pappa slutar skapligt så det blir en mysfredag :)
Åker hemåt på lördag så vi har en dag hemma & fixa lite.

Snälla svärmor är kattvakt till Rocky. Då blir han glad när "farmor" kommer & gosar lite. Han får lite bebisfritt här hemma då, haha, så kul att se hans reaktion varje gång Kelly börjar gråta. Han vet inte vad han ska göra så han står bara och stirrar på henne och undrar typ " vad är du för något? " haha.

Nej ni, nu är det dags att göra någon nytta. Packa & köra en sväng med snabeldraken skulle behövas. Får se om lillen vill fortsätta sova när jag lägger över henne i vagnen. Hon har nämligen tokslocknat i min famn ❤


Kommentarer
Postat av: Mallan

Galet snygga bryn du har, målar du dom ? Hur ? :D älskar att läsa er lilla familj, så fina :)

Svar: Tack snälla Mallan :) Jag målar brynen. Bara med en vanlig ögonbrynspenna. Inte allt för mörk, lite mer mellanbrun färg.Vad roligt att höra att du tycker om att läsa min blogg. Och tack så mycket. Stor kram!
Natta

2013-06-12 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar