Today.

När Jimmy kom hem från jobbet åkte vi iväg till Åsmansbo för att fixa lite hos svärföräldrarna. Var där ett tag & sen åkte vi hemåt igen. Tagit det lugnt ända sen vi kom hem, myst en massa med lillhjärtat & kikat på tv :)
Nu har vi bäddat ner oss i sängen och satt på en Beck film som vi ska kika på.
Kelly har somnat på mitt bröst i vanlig ordning. Kan inget annat än att älska detta. Världens vackraste flicka på bröstet, ligga & kika på henne, se hur underbart fin hon är, se hur djupt hon sover, se när hon ler när hon drömmer & bäst av allt - tänka på att jag, just jag, är mamma till henne. Världens vackraste dotter, det har jag ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Precis som jag har: världens finaste dotter❤💕💕

Svar: Tack älskade mamma <3
Natta

2013-07-02 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar