Myskväll

Idag har varit en äkta "slösöndag". Väldigt skönt faktiskt. Men imorgon känner jag att jag måste göra något, så det får bli en sväng in till stan.
Kanske in på Lekia & hitta något fint till vårt lillhjärta? Och in på NovaHem? Hmm det återstår att se. Måste hur som helst in och köpa tätningslister till fönstren samt till dörren på framsidan. I vintras märkte vi verkligen hur mycket det drar genom fönstren. Burr!! Så i vinter ska det inte dra lika kallt inne :)
Sen vet jag inte vad som ska hittas på imorgon. Ska fixa upp en liten hylla i Kellys rum och så, men det går ju på någon minut bara, haha.

Jaja, nu är det iaf läggdax för oss här hemma.
Sov gott och dröm sött :)




Älskar er mina fina ❤an.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar