Söndag

Haft en skön söndag!

Har för det mesta tillbringat all tid i soffan. Kikat på fotboll och lite annat. Har varit skönt att bara tagit det lugnt =)
Nu sitter vi och kikar på något nytt program som började idag. Myser framför brasan som i stort sätt varit tänd hela dagen idag. Så himla kallt ute idag ju. Tror vi har 19(!) minusgrader ute nu.
Kan ha varit därför vi har hållt oss inne idag, haha.
 
Imorgon är det dax för jobb igen. Hoppas att det känns bättre i ryggen denna vecka. Hade lite problems förra veckan. Men som sagt, det blir tyngre och tyngre för varje vecka som går nu.. Magen börjar hamna i kläm lite när jag böjjer mig. Jag som börjjer mig hela dagarna när jag jobbar,haha typiskt!
Men men, får göra så gott det går & så länge det går.
 
 
Bjuder på en till bild från idag då jag går in i v23 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar