Morrrrn..

God morgon! Vaknade vid halv 9. Som vanligt har jag legat vaken mellan halv 3 och 05.. Det är något speciellt just då.. Tredje eller fjärde natten jag ligger vaken då. Så man är ju lite trötter när man vaknar. Men så kan det vara. Det är väll bara någon konstig period just nu :)
Har gjort en brasa så att det blir varmt o skönt här inne vilket det INTE var i natt och i morse. BURR!! Hade 23 minusgrader i natt när jag kollade.. Kanske inte så konstigt att det blir lite kyligt inne då. Men nu ska det bli varmt och skönt.
Det bästa av allt idag är att mamma och pappa kommer ikväll. Då blir det en mysig tvkväll och något lätt att äta :)

Nu måste jag kika Rocky om han vill in.. Han fryser väll fast där ute annars!



Juste, hämtade ut ett paket igår med lite söta bebiskläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar