Helgen

Haft en super bra helg då mina föräldrar har varit hos oss. Lång helg känns det som eftersom dom kom i torsdags :) Så skönt med en extra dag!
Har haft mycket för oss, shopping för mig o mamma ( en mor&dotter dag ), fiske för grabbarna, spel, filmkvällar med massa gott, god mat, mys lilltjejen i magen, massa skratt osv ..
Mamma och jag åkte till Borlänge igår (lördags) för shopping.. Vi hittade faktiskt väldigt mycket! Och superfina bilbarnstolen m tillbehör. Så nöjda :)
Haha, vi måste ha sätt bra roliga ut när vi släpa omkring på allt ut till bilen.. Haha.
Tack bästa mamma för en super härlig dag vi fick tillsammans ❤

Men idag åkte dom hem igen. Men vi hade mysig frukost med film mys innan :)

Nu ligger Jimmy & jag i soffan och kikar på film. Mysigt!
Åkte o lämnade skotern till svärföräldrarna också.. Blev premiäråk idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar