Halloj tisdag!

Nu har jag gjort den "tröttaste" dagen på hela veckan. Haha, Jimmy och jag är ALLTID trötta på tisdagar, konstigt men sant!
Åt god mat direkt när Jimmy kom hem. Klyftpotatisar, kött, egen tzatziki och rödlök! Shit vad gott det var..
Skulle först ha grillat köttet men sen var jag så trött när jag kom hem så det orkade jag inte med.
Vill ha sommar & äta grillat sååå ofta som det bara går!
Jaja, nu har vi bäddat ner oss i soffan, alla fyra. Jag, Jimmy, Rocky och lilltjejen i magen som sparkar för fullt :)
Här lär vi ligga hela kvällen och "göra ingenting". Kika på tvn och mysa.
Imorgon efter att vi har jobbat klart så ska vi iväg och kika på barnvagn och bilbarnstol samt ISOfix base :) Vi har nästan bestämt oss, men allt beror på hur leveranstiderna är på just det! Blir iaf Emmaljunga i både vagn och bilbarnstol.
Ska bli såååå kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar