Sista februari.

Då var det sista februari. Personligen så tycker jag att den här månaden har gått kanon fort. Det brukar jag inte tycka om februari. Den är en månad som bara lgger och trycker mellan vinter och våren.
Nu knatar vi in i mars och det känns kanon bra!
Det ända man vill nu är ju att komma fram till Maj. Längtar så mycket!
 
Känns skönt att vi är klara med tapetseringen i hennes blivande rum. Och idag vitlaserade jag listerna som vi ska sätta på plats imorgon. 
Imorgon är det fredag och det bästa med det är att vi åker ner till mina älskade föräldrar som jag saknar såå mycket!
Vi kommer väl ner fram mot 5 tiden på eftermiddagen och då åker Jimmy och pappa ut för att fiska i Enhörna. Kvällsfiske. Sen på lördagen ska dom angla & jag och mamma åker till IKEA, barnens hus och lite annat.
Ska bli en riktigt härlig helg :)
 
Annars idag så har vi varit hos Barnmorskan och lyssnat på lilltjejens hjärta, mätt, tagit blodprov och vägt mig.
Allt såg super bra ut och mitt järnvärde var fruktansvärt bra tyckte barnmorskan så det var ju skönt =) Hoppas det håller i sig så :)
 
Men nu ska jag slänga ihop lite saker som ska med imorgon.
 
God Natt och Sov Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar