Mardrömmar

Har haft mardrömmar näst intill hela natten & nu kan jag inte somna om. Jätte jobbigt men så är det!
Sprungit som en tok och kissat under natten också, haha! Tummen ner för denna natt säger jag :)
Jag ska väll hoppa upp ur sängen och ta mig till soffan. Täcke och kudde får följa med. Lite varm oboy och en macka med paprika ska få slinka ned också :)

Idag ska jag ringa runt lite samtal som måste fixas, för övrigt så blir det lugnt!
Tänkte faktiskt få med Jimmy på lite gravidfoton idag! Familjepics fast med flickan i magen :) Hoppas att han går med på det. Skulle vara kul att få ha fina bilder på oss båda och magen som jag kan förstora sen :)


Bilder lånade från Google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar