Måndag,

Då har man testjobbat idag efter sjukskrivningen.
Kan väl kanske inte säga att det gick så bra. Fruktansvärt klumpigt med magen och tungt för ryggen. Växer ju så det knakar så snart kan jag väl inte knyta mina skor, haha. Shit, om man skulle vara såhär osmidig hela tiden så vet jag inte vad jag skulle göra, haha!
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Varit iväg och handlat hem lite mat och så för den här veckan så att det är gjort.
 
Nu ska Jimmy och jag lägga oss & slå på någon bra film. Går ju ingenting på tvn på måndagar så då passar det perfekt att gosa ner sig i sängen och se någon bra film, visst?
Känner mig lite piggare idag så idag kanske jag orkar se klart en film? Mår ju lite halvknasigt i kroppen fortfarande men hoppas att det är det som håller på att vända nu :) Magsjukan jag hade gjorde inte susen i kroppen! Usch..
Sov faktiskt relativt gott i natt så jag hoppas på en skön nattsömn i natt med.
 
Sov gott och dröm sött!
Imorgon blir det bättre uppdatering!
 
 
Jag älskar dig, väldens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar