Lördag - hundvakt!

Då var det lördag och dagen har verkligen rusat förbi.
Sov som en påse jordnötter i natt.. Nej men väldigt väldigt dåligt iaf.
Hoppas ryggen blir bättre snart.
Känns som att jag har ont någonstans var och varannan timma. Men jag är så van med att min kropp alltid fungerar perfekt! Har vanligtvis väldigt sällan ont någonstans.. Men det är väl graviditeten som spökar och det får den gärna göra för att jag har mått klockrent ända fram tills nu :) Småsaker bara. Plus att det är bara 12 v kvar till BF nu.. Jag står ut med vad det än är så länge fina prinsessan mår bra där inne ❤


Nu är vi iaf hemma hos svärföräldrarna o är hundvakt. Dom är inne i Ludvika på nå galej :)
Vi håller på med maten nu. Blir Nötytterfilé, kroketter med beasås. Så smaskens! Sen ska vi slå oss ner i soffan och kika på någon bra film.

Hoppas ni får en bra lördag och njuter utav helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar