Inväntar fotbollen..

Har tvättat en massa kläder som nu är upphängda också. Så nu är allt rent som ska med i helgen =)
Ska packa ner vinterkläder o så också eftersom vi troligtvis ska ha en mysig utedag på lördag efter att vi har varit hos mormor & hälsat på. Det vi hoppas på nu är fint väder! Hoppas det blir sol och någorlunda varmt :) Ska ju busa hejvillt med lilla Viggo❤ mysigt!!

Imorgon ska jag skicka iväg en hel del papper till olika ställen.. Shit, ganska less på papper nu. Men det är bara å gilla läget för mer blir det. Haha. Sen får städningen bli gjord eftersom den blev inte av idag som planerat :)
Packningen ska också bli klar. Ska stå redo innanför dörren så att inget glöms på fredag. Får INTE glömma kameran! Då går jag under. Måste ju ha fina bilder från vår helg med våra fina =)

Men NU mina vänner, nu ska jag gosa till mig och se farmen sen är det dax för Zlatan-Messi.. Skämt o sido, Sverige-Argentina matchen såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar