En vecka till..

Då går jag in i v29 idag :)
Denna vecka har gått super fort. Tänk om alla veckor kunde gå såhär fort.. Skön det skulle vara, haha.
Men om en vecka så påbörjar jag mina sista 10 veckor innan BF. Känns inte som så länge, men det kommer säkert gå otroligt segt sista tiden. Men hoppas inte :)

Nu har jag verkligen börjat tänka på allt.. Hur allt komma bli osv. Ibland blir jag t om stressad när jag tänker på allt som ska göras och köpas innan. Men det är väl normalt att det blir så.
Förlossningen har också kommit på tankarna och kommer mer & mer för varje gång jag tänker på det.
Det rullar på & jag kommer att ta dagen som den kommer & helt plötsligt så ligger prinsessan i famnen ❤
Jag längtar mer än någonsin efter dig, mitt hjärta ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om 10-12 veckor så är jag mormor och pappa morfar:)

Svar: Jajamen mamms <3
Natta

2013-02-24 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar