Tisdag.

Har varit så pömsig hela dagen så jag har verkligen inte orkat med att uppdatera bloggen. 
Kelly vaknade ca 511 (kändes det som) gånger i natt. Varje gång hon hostade så vaknade hon. Jimmy sov dåligt han med, han vaknade också några gånger då Kelly hostade och hade sig. Vi gick och la oss runt 10 igår kväll och vid kvart i 3 inatt så kunde jag somna in första "längre" stunden som varade i 1,5 timma. Gääääsp! 
Jaja bara bita i & se glad ut :) 
Så länge lillhjärtat blir frisk så är jag nöjd ❤️ 


Kelly ligger i sitt gym nu & trixar med alla hennes leksaker. Likaså jag, haha. 

Vi har hunnit kika på gårdagens avsnitt utav Morden i Sandhamn nu ikväll. Mycket bra faktiskt! :) 
Men nu är vi såååå trötta. Blir tidigt i säng idag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar