Wiiie!

Jag hann lägga klart golvet idag:)
I helgen ska jag vitlasera listerna så att dom också kan komma på sin rätta plats :)
Det blev så fint & jag är hur nöjd som helst!
Det var riktigt roligt att lägga golv också. Aldrig gjort det åt oss själva utan bara prövat förut. Så det var skoj!

Bättre bilder får ni när jag lagt in bilderna från systemkameran till datorn.
Mobilbilder har det blivit nu ett bra tag. Men det är inte mycket annat som hinns med nu när det är mycket att göra :)
Idag fick vi hem 4 km3 ved också som ska staplas.

Imorgon kommer mamma och pappa över helgen också :) Ska bli en riktig myshelg! Härligt :)


Kommentarer
Postat av: Malla

Fan vad duktig du är som lägger golv då :D imponerande! ser skitsnyggt ut så ska bli kul med bättre bilder :)

Svar: Tack så mycket:) Det var riktigt roligt faktiskt! Nu finns fler och bättre bilder ute. Mer bilder kommer när allt är på sin plats :)
Natta

2013-08-08 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar