Godmorgon tisdag!

Sovit kanonbra i natt. Kelly somnade vid 21:30 och jag vid 23 tiden igår. Hon vaknade vid 4 för lite mat och somnade om ganska snabbt därefter.
Vaknade igen vid halv 8 nu på morgonen men somnade genast om efter lite mat, haha! Trött tjej.
Hon är väldigt duktig på att sova så det är skönt. Det kan ju dock ändras bara över en natt men man får ju vara glad över hur det är just nu :)
Hon har näst intill hela tiden varit duktig på att sova så hoppas det fortsätter.

Iaf, idag är det dax för BVC besök. Mäta, väga och mäta huvudomfånget. Hoppas att kurvan är lika bra som den brukar :) Mitt lillhjärta❤
Tänkte på om jag skulle in till stan en sväng idag innan BVCtiden vid 14..
Beror på.
Men nu ska jag upp och ta en dusch innan Kelly vaknar :)


Det här kom upp på hennes väggar i hennes rum igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar