Onsdag

Då var det onsdag. Dagarna har väll rullat på i skaplig takt iaf.
I natt har jag sovit dåligt som bara den. Gick upp och åt frukost med Jimmy vid halv 7 snåret & efter det kunde jag somna om en timma iaf :)
Klev upp och gick ut direkt nästan. Gick ut och skulle se vad vi hade i garaget för att kunna bygga en kattkoja. Kom på en ganska bra idé tillslut & hittade det som behövdes för att kunna göra det.
Nu när det är vår & Rocky är ute i princip hela tiden så passar det bra :)
Kan han gå in och mysa där i.
Hann med ganska mycket, hann t om måla allt vitt :)
Bilder på det kommer sen.


Gick in vid 2 tiden och har precis kommit ur duschen nu. Är HELT slut & jag skulle kunna somna på en gång.
Men Jimmy kommer om en timma & då ska vi iväg & handla.
Ska ut & kika om färgen har torkat.



Här får ni en liten bild från denna vecka (35). De andra bilderna tänkte jag ta imorgon så de kommer ut då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar