Morrn Torsdag!

Ligger som en riktig latmask i soffan, haha. Hade svårt att somna om efter att Jimmy åkt till jobbet så jag låg vaken ett bra tag innan jag kunde somna om i 40 minuter :)
Tråkigt väder ute idag så det känns som att det är jätte mörkt inne.. Så himla grått och trist ute. Men ska strax hoppa in i duschen så jag vaknar till lite. Tänkte ta några v36 bilder. Är dock i slutet av v36.. Men som vanligt så blir bilderna lite sena, haha.

Halv 4 har vi tid hos barnmorskan så Jimmy kommer väll och hämtar upp mig ett tag innan. Ska bli kul och se vad SF måttet samt hjärtljuden ligger på nu =)
Vår lilla pärla i magen ❤

Förresten, ett namn har vi nästan haft planerat hela graviditeten & vår flicka ska få namnet Kelly.
Sen tänker många att "det kanske inte är en Kelly när hon kommer ut".. Men så tror inte jag. Vi som haft namnet i våra huvud nu i flera flera månader & jag tror det sitter på plats även när hon är ute :)
Vi bara älskar namnet!

I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar