Kväller.

Har precis beställt hem en Emmaljunga skötväska. Det ingick inte i vagnpaketet så det fick jag beställa på sidan av.
Det fick bli en fin svart. Blir bra med svart som inte blir så skitit osv. Ville ju först ha i samma som vagnen, alltså i brown flowers men det är så himla lång leveranstid om jag måste beställa den nu. Vill ju ha väska innan lillhjärtat kommer :)
 
Sen håller jag på och kikar på babyvakt men har väldigt svårt att bestämma vilken det ska bli. Det är så svårt för jag vill ha en riktigt bra som känns säker med mottagningen osv osv..
Jaja det får jag fortsätta kika efter i morgon för nu ska vi hoppa in i sängen och slå på något som man kan somna till.
Imorgon är det torsdag redan vilket känns kanon skönt. Vill bara att veckorna ska flyga iväg.
Vi ska till barnmorskan imorgon också, någon gång på eftermiddagen var det. Efter det blir det iväg och handla lite som behövs :)
 
Men nu är det dags att göra i ordning sig för natten!
natti natti.
 
 
 
 
Jag älskar dig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar