Huvudvärk från hell!

Ända sen måndags har jag haft huvudvärk. Jätte jobbigt! Inget jag brukar ha så känslan är jobbig..
Hoppas bara att blodtrycket osv ligger bra till fortfarande.
Ska till barnmorskan imorgon så det återstår ju att se. Skulle vara skönt om blodtryck och värden håller sig så bra som det har varit hela graviditeten.
Huvudvärken kan ju inte bero på att jag dricker för lite heller eftersom jag dricker vatten stup i ett.
Jaja, det är väll bara vanligt värk =)
 
Idag har jag iaf tvättat mer utav lilltjejens saker. Så nu är det klart. Så mysigt att fixa hennes små strumpor som man nästan bara får in tummen i och när man drömmer sig bort när man viker hennes små bodys och tänker "Denna ska vår lilla prinsessa bära ".
 
Jag kan bädda om hennes spjälsäng 10 gånger utan att tröttna, gå in och ut i hennes nya fina rum och se på alla otroligt fina saker hon har... och bara njuta av hennes rörelser i magen & veta att snart har jag dessa rörelser i famnen ♥
Längtar något fruktansvärt, men snart, snart ,snart så ♥
 
 
 
Har nu gått 89% utav graviditeten och har ca en månad kvar till beräknad födsel. 
Kan inte förstå att vi snart har vår älskade dotter hos oss.
Först gå igenom förlossningen som jag längtar efter (för nu är jag såå less på att vara gravid). Sen återstår det att se hur länge vi blir kvar innan vi får åka hem och boa in vår flicka. Komma hem och lära känna dig, starta vårt nya fantastiska liv med dig, få in rutiner samt bara vara tillsammans. Besök kommer vi att vänta med tills vi känner oss redo och samlat ny energi. Vi vill komma in i situationen själva innan. Men den förståelsen finns väll bland de flesta :)
 
Åh, blir tokig.. Längtar bara mer och mer när jag skriver om hur mycket jag längtar, haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: vickis

Åh vi längtar så tills vi får komma ner och se er vackra flicka :') så glad för eran skull och vi älskar er så mkt,vi syns om ett tag!!!

Svar: Åh raring, vi älskar er & saknar er fruktansvärt mycket. Tack bästa ni! Ni ska ju snart bli världens bästa gudföräldrar & absolut ses vi snart.. Längtar så mycket!
Natta

2013-04-17 @ 18:23:29
URL: http://missviktoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar