Angående svar på kommentarer..

Ja, när jag svarar på en del kommentarer så syns inte mitt svar under er kommentar. Det är som att jag har valt vit färg på texten, vilket jag inte har. Har ändrat på alla möjliga sätt men det fungerar inte. Allt annat går att byta med inte just texten som jag skriver, dvs mitt svar. Jätte konstigt. Så har ni några tips på vad felet kan vara så släng gärna hit tipset :)
 
Jag kommer sålänge printscreena svaren till kommentaren som jag fått & lägga upp på sidan. Vill ju inte att ni som skickar så fina kommentarer ska tro att jag skiter i dom, för det gör jag verkligen inte :) Jag svarar men troligtvis så ser ni inte svaret!
 
 
Såhär kommer det alltså komma upp på de kommentarer jag vill svara på och på de jag vill publicera :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar