Onsdag och som vanligt väntar min..

..Lediga dag imorgon :)

Har haft en ganska skön dag idag så det har varit skönt.
Imorgon har jag faktiskt inte planerat så mycket..
Får se vad som händer o sker.

Juste, glömde berätta om min lilla "lampincident" igår.
Köpte en fin lampa som jag skulle ha hängandes i köksfönstret. Så när jag kom hem skulle jag börja med det där direkt. Upp på bordet och hängde den lite halvt riskabelt på spiken, kollade ner på stolen bredvid mig ( fråga mig inte varför ) och PANG så rök lampan ner i golvet. Tusen glasbitar & splitter över hela köksbordet, fönsterbrädan samt golvet.
Fanns inte så mycket att göra åt saken så jag satte mig på stolen och började tokskratta åt mig själv för att jag är så otroligt(!) klantig. Och ännu värre har det blivit nu under graviditeten.


Köpte iaf en ny (likadan) lampa idag efter jobbet. Den åkte upp när jag kom hem & det gick betydligt bättre idag än igår!
Såå nu är jag nöjd :)

Nu dax för lite landskamp!
Heja Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar