Mätt!

Har precis ätit.
Vid fyra tiden skulle jag ställa mig o laga mat för att tajma in Jimmys hemkomst från jobbet.
Men ICKE!
När jag skulle börja så kom jag på att jag inte ens har handlat idag? Snacka om att vara vimsig.
Handlar alltid när jag jobbar då jag är i butik hela dagarna men när jag är ledig på torsdagar åker jag väldigt sällan iväg & handlar.
Måste ha haft någon tanke i huvudet som sa att jag hade handlat igår, haha.
Jaja, har hela frysen full med mat men latheten kom fram och det fick beställas pizza idag. Det satt fint de med :)


Någon städning blev det inte heller idag. Dagen har gått så fort! Bara rusat förbi.
Har fixat i ordning mitt jobb-julschema iaf. Så det blir jobba på bara :)
Jobbar julafton men är ledig två dagar sen iaf.. Kör bara kör!
Jobbar nyårsafton också, haha.. Men ledig dagen efter! Det är ju huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar