Lovely friday!

Har typ tusen saker som jag bör fixa. Men ändå så ligger jag här i vår obäddade säng.. (det var en grej till som ska göras, Bädda!).
Jag har iaf satt upp julbelysning ute i vår tujahäck. Kanonfint med lite lyse nu när det bli så mörkt på kvällarna :)
Ska (efter att jag bäddat sängen) rensa lite kyckling som jag avskyr, men min älskade är ju inte hemma så han kan ju inte göra det.. Han har inge problem med att rensa kött som jag.
Ska moffa lite fajitas när mamma och pappa kommer upp. Smaskens!
Sen ikväll så ska mamma och jag baka lite saffransbullar. Mysigt!
 
Men som sagt innan de roliga kommer så måste mina tusen sysslor göras.
Dammsuga, hänga tvätt, bädda rent i gästrummet, damma, plocka undan lite smått & sen fixa mat..
Får man lägga sig och sova en timma istället? Ne, förstod det..
 
 
Denna bild passar in idag också.. Vara på flera ställen samtidigt.. Skulle behöva några dubbletter utav mig just nu :)
 
 
 
 
Och en bild på min underbara Jimmy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar