Lördag - i Åker

Då var denna lördag snart också gjord.
Vaknade runt 9 tiden i morse, gick upp o duscha, åt lite frukost & fixade mig. Sen åkte jag, Jimmy, mamma & pappa iväg till farmor och farfar. Åt god mat och hade det fruktansvärt trevligt :)
Fick jätte fina presenter för att vi förlovat oss och för att vi ska få en liten.. Dom är så underbara!

Åkte sedan till Mariefred & tände ljus för nära & kära på kyrkogården. Det är så fint med alla ljus!

Efter det åkte vi hem. Jimmy och jag åkte iväg direkt till Strängnäs. Träffade bror & Elina en snabbis. Hann kramas och prata lite smått innan vi åkte vidare till Markus som fyller år idag :) Mycket trevligt!

Igår firade vi också min älskade mamma som fyller år på måndag.. Blir heeela 45 år ;) Älskade mamma.

Nu är vi hemma hos mamma & pappa igen iaf :) kikar på Så mycket bättre. Men snart är det dax för sängen.. Den ropar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar