God morgon.

Kan inte sova längre än 9.
Hur mycket jag än försöker, så vaknar jag ändå vid halv 9 tiden, haha.

Nu har jag iaf fått i mig lite frukost som bestod av varm oboy & macka med gräddost, mums!
Ska hoppa upp i duschen och fixa i ordning mig strax. Ska in till stan och fixa lite. B la så ska jag köpa nytt överkast till sängen :)

Får se vad för kul som hittas. Skönt att göra något på sin lediga dag iaf :)
Kanske blir det en Subway lunch? Får se..

Dags att hoppa i duschen så jag blir klar någon gång idag :)


Har inte så mycket bilder på ipaden så det får bli en på mig & min underbara vän/kusin. Saknar dig/er så det gör ont! Men nu ska jag söka upp en lucka och komma upp på en gång <3


Kommentarer
Postat av: vickissss

Jaaa,känn er saknade!!! Vi ses snaart <3 loveu!

2012-11-17 @ 15:03:43
URL: http://missviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar