Fix och trix

Håller på att fixa mig lite smått. Ska iväg när Jimmy kommer hem från jobbet. Blir en sväng till stan för lite shopping & äta någon god matbit ute :)

Har faktiskt inte gjort någonting idag, har varit världens latmask. Men jag kände att det behövdes, & ja, det har varit super skönt!
Hade först lite planer på att måla fönsterbrädan osv i vardagsrummet men så långt från soffan kom jag inte, haha..
Inte ens kört en maskin med tvätt idag, haha! Brukar nämligen alltid passa på och göra det när jag är ledig på torsdagar.
Jaja, kanske kan starta en nu då.

Ska börja med att byta om kanske, haha... Myspys kläder har jag bott i idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar