Tisdag..

Shit, gick igenom första sidan på bloggen och såg att jag bara lagt ut mobilbilder förutom i 2(!!!) inlägg! Det är verkligen kasst.. Ren lathet!
Men jag har ialla fall massor utav bilder som ni ska få se. Från helgen som var och från andra dagar. Kommer dock att dela upp de i 2 inlägg för det är HUR många bilder som helst. Hoppas det är ok det med ;)

Idag efter jobbet åkte Jimmy och jag in till resebyrån och bokade vår resa. Så om Exakt 7 veckor så drar vi till Grekland, korfu. Ska bli fruktansvärt skönt att komma från sveriges ostadiga sommar. När det är kanon väder här i Sverige så är det svårslaget, MEN tyvärr så är dessa dagar inte så många, och varar inte så många dagar i stäck. Tyvärr.

Ska iaf bli så skönt & jag längtar redan.

 

Nu ska jag ta tag i kameran och föra över en bunt med bilder som ni får se inom kort :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar