Super bra helg!!!

Ligger i soffan framför BB.
Har haft en helt otrolig helg. Den har varit så bra! Mamma, pappa, Kjelle & freddan var som sagt här uppe hos oss. I lördags var vi uppe vid en tjärn som vi hyrde. Hela dagen var vi där & njöt av härligt väder, sällskapet & grillningen :)
Svärföräldrarna & hundarna kom också dit vilket var mycket trevligt!
Jag fick en regnbåge på 1,9 kg.. Och vann gjorde jag ;)

På kvällen spelade vi kubb, grillade, spelade spel & kilade på Eurovision. Tummen upp för vinsten :)

Idag så är det morsdag också. Och jag fick krama och mysa med min älskade mamma innan dom åkte hem.
Du är världens bästa mamma, älskar dig!!

Bilder från kameran kommer upp i morgon. En hel del bilder från denna härliga helg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar